Robert Scholten opnieuw verkozen tot voorzitter

141 van de 146 stemmende leden van de Dystonie Vereniging hebben voor herverkiezing van Robert Scholten als voorzitter van de vereniging gekozen.

Dit bleek tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) in Nijkerk op 14 juni, waar het secretariaat van de Dystonie Vereniging de uitslag bekend maakte. In totaal hadden 146 leden schriftelijk hun stem uitgebracht. 141 mensen stemden voor herverkiezing, 4 mensen stemden blanco en 1 lid stemde tegen. De aanwezige leden tijdens de ALV hebben de stemming officieel bij acclamatie bekrachtigd.

Tot 7 oktober 2023

De huidige termijn van Robert Scholten als voorzitter loopt tot 7 oktober 2019. Daarna gaat de nieuwe termijn van vier jaar in, die loopt tot 7 oktober 2023. Robert Scholten: “Ik ben dankbaar voor het vertrouwen dat veel leden in mij als voorzitter hebben. Ook in de nieuwe termijn zal ik me met ziel en zaligheid inzetten voor de vereniging.”