Oproep! Verhalen voor Omroep Max

De Dystonie Vereniging is benaderd voor een nieuw programma voor Omroep Max.
Men is op zoek naar problemen en schrijnende ervaringsverhalen in de zorg. Misschien dat u een tip heeft. Het gaat om het volgende:

Meld schrijnende ervaringen in de zorg!

Onderbezetting op de werkvloer in verpleeghuizen, verschraling van de geestelijke gezondheidszorg, keukentafelgesprekken met ondeskundige adviseurs, wijkverpleging met tijdstekort, administratieve rompslomp bij het aanvragen van voorzieningen of hulpmiddelen, vergroting van de druk op mantelzorgers, of een andere misstand in de zorg. Komt u niet door het moeras van regels of wordt u van het kastje naar de muur gestuurd?

Laat het ons dan weten.

Omroep Max is voor een nieuw programma op zoek naar mensen die te maken hebben met misstanden in de zorg en die hulp nodig hebben om deze op te lossen. Want vaak gaat het niet om de hardwerkende handen aan het bed maar om keuzes die gemaakt worden door management, raad van bestuur, overheid of gemeente en daar willen we iets aan doen! Ondervindt u nu problemen? Of kent u iemand die hulp nodig heeft om zorg-problemen op te lossen?

Mail dan naar aanmelden@sarphatimedia.nl

of bel naar 020-530 71 90 voor meer informatie.

U kunt u ook aanmelden via onderstaand formulier! (en deze oproep is via deze link ook te delen)

Samen willen we zoeken naar oplossingen. Uw aanmelding zal natuurlijk zorgvuldig en vertrouwelijk door ons behandeld worden.

Laat een bericht achter